JellyPages.com

Bandung Trip - Day 3

Today is the last day kita org di Bandung.....rasa sedih bercampur happy. Sedih sebab dah nak tinggalkan Bandung...rasa tak puas dan akan merepeat semula itu janji hubby. Happy sebab nak jumpa anak-anak yg terlalu kita org rindu.

So, pagi nie kena check-out terus sebab lepas breakfast, kita org nak gie Kartika Sari dan Amanda.

  
Sempat lagi layan Adam Hawa time breakfast

Hehehe...nie kat one of the shop dlm hotel

Bye-bye Golden Flower Hotel...will stay here again when the time comes. Definitely recommended hotel. Really satisfied with the services.

So lepas check-out destinasi seterusnya adalah Kartika Sari dan Amanda. Memandangkan flight kita org kul 11.40 am, ada masa laa nak membeli belah kannn....sebab pak teddy kata Kartika Sari tuh berdekatan dgn airport. Jadinya pak teddy bawak kita org gie Amanda dulu.

Kat Amanda beli brownies dia. Beli 10 gituuu....campur-campur flavour. Packing siap dlm kotak senang terus masuk luggage. Kat Amanda kita org spent around Rp 200,000. Kat Amanda tak bergambar pun sebab ntah...hehehe. Amanda nie di deretan rumah kedai. Kedai dia kecik jerr tapi i was surprise sebab pepagi dah ada org beli brownies utk breakfast!...wow!!

Then we headed to Kartika Sari. Kat sini kita org beli cheese stick (sedappp gilerrrrssss..rugi beli sikit). Pastuh beli brownies dia gak tapi antara brownies Amanda dan Kartika Sari lagi sedap Amanda seyesly....


Tunjuk best tuh bukan apa...tengok kek tuh mcm sedappp...

Tengah tunggu dia org packing...

Auwwww....abaikan model 2 org tuh yerr...nak tunjuk jerr kedai Kartika Sari nie...

Dah habis beli semua now it's time pegi airport ak.a. bandara. Sampai di airport pak teddy kata lain kali kalau datang ke Bandung call dia. Yer lah pak teddy insyaAllah...


Tuu dia...pegi satu beg balik 2 beg...

So, it's time to depart.....bye-bye Bandung...will see u again!

2 comments:

  1. Wahhhh... Kak sya dah ada blog! Hurayyy! Kena update tau, bolahla i tahu perkembangan terbaru!! Chayok!

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Tuan/Puan.

    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    ReplyDelete